Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » Regulamin2

Regulamin


Dostawy realizowane są wysyłkowo z zewnętrznego magazynu za pośrednictwem firm kurierskich.

Nie ma możliwości zakupu detalicznego oraz odbioru towarów w siedzibie.


1. Informacje ogólne

Dane do korespondencji / dostawy / zwroty / serwis  :
Activtech
ulGłówna21
55-120 Pęgów


Dane do fakturowania
Activtech 
ul. Osobowicka 159/2
51-001 Wrocław
NIP 895-128-59-92

Kontakt:
Preferujemy kontakt e-mail "Dziękujemy"
info@activtech.pl
serwis@activtech.pl - serwis/reklamacje/pomoc
 
tel. 71 734 58 83 pn.-pt. w godz. 9 - 15,

Właścicielem witryny internetowej jest firma Activtech NIP 8951285992 REGON 020068005 e-mail: info @ activtech.pl

Firma Activtech dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych 
produktów były zgodne z rzeczywistością. 

Wszystkie produkty w ofercie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją.

W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem 
Kupujący zostanie o tym poinformowany. Do kupującego będzie należała decyzja, 
co do sposobu realizacji zamówienia, tj. częściowej jego realizacji, wydłużenia czasu 
oczekiwania czy anulowania całości zamówienia.

2. Składanie zamówień

Zamówienia można składać poprzez mechanizmy witryny internetowej , 
jak również pocztą elektroniczną info@activtech.pl

Odbiorcy hurtowi zamawiający większe ilości danego towaru, 
mogą indywidualnie negocjować rabat. W tym celu prosimy o kontakt info@activtech.pl

Rabat zostaje przypisany na stałe do konta i po zalogowaniu jest uwzględniony 
w wyświetlanych cenach.

Podczas dokonywania pierwszego zamówienia należy podać dane niezbędne do jego realizacji 
takie jak imię i nazwisko, nazwa firmy wraz z nr nip, dokładny adres, oraz dane kontaktowe.

Czas realizacji zamówienia trwa od 2 do 10 dni roboczych i jest równy całkowitemu
terminowi realizacji zamówienia wraz z dostawą, jeśli zamówione produkty są dostępne 
w naszym magazynie lub magazynach dystrybutorów.

Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich UPS, DPD , DHL. 

Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- Przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku zostaje przesłany wraz z potwierdzeniem dostępności towaru. 
Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu płatności.
- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. 

Do zamówienia doliczane są koszty dostawy, niezależnie od ilości towaru i metody płatności wynoszą:

25 zł / brutto - Przesyłka Kurierska

Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży i dostarczany jest wraz z zamówieniem. 

3. Gwarancja - reklamacje.

Wszystkie towary oferowane na stronie są nowe i są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy. 
Szczegółowe warunki określa karta gwarancyjna dołączona do zamówienia będąca integralną częścią umowy zakupu.

Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru. 

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. 
W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl