Sprzedaż za pośrednictwem strony www.activtech.pl prowadzona jest tylko dla podmiotów gospodarczych.
Dostawy realizowane są wysyłkowo z zewnętrznego magazynu za pośrednictwem firm kurierskich.
Nie ma możliwości zakupu detalicznego oraz odbioru towarów w siedzibie.
1. Informacje ogólne
Dane do korespondencji / dostawy / zwroty / serwis :
Activtech
ul. Główna21
55-120 Pęgów
Dane do fakturowania
Activtech
ul. Osobowicka 159/2
51-001 Wrocław
NIP 895-128-59-92
Kontakt:
Preferujemy kontakt e-mail "Dziękujemy"
info@activtech.pl
serwis@activtech.pl - serwis/reklamacje/pomoc
Właścicielem witryny internetowej jest firma Activtech NIP 8951285992 REGON 020068005 e-mail: info @ activtech.pl
Firma Activtech dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych
produktów były zgodne z rzeczywistością.
Wszystkie produkty w ofercie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją.
W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem
Kupujący zostanie o tym poinformowany. Do kupującego będzie należała decyzja,
co do sposobu realizacji zamówienia, tj. częściowej jego realizacji, wydłużenia czasu
oczekiwania czy anulowania całości zamówienia.
2. Składanie zamówień
Zamówienia można składać poprzez mechanizmy witryny internetowej ,
jak również pocztą elektroniczną info@activtech.pl
Odbiorcy hurtowi zamawiający większe ilości danego towaru,
mogą indywidualnie negocjować rabat. W tym celu prosimy o kontakt info@activtech.pl
Rabat zostaje przypisany na stałe do konta i po zalogowaniu jest uwzględniony
w wyświetlanych cenach.
Podczas dokonywania pierwszego zamówienia należy podać dane niezbędne do jego realizacji
takie jak imię i nazwisko, nazwa firmy wraz z nr nip, dokładny adres, oraz dane kontaktowe.
Czas realizacji zamówienia trwa od 2 do 10 dni roboczych i jest równy całkowitemu
terminowi realizacji zamówienia wraz z dostawą, jeśli zamówione produkty są dostępne
w naszym magazynie lub magazynach dystrybutorów.
W przypadku towarów sprowadzanych na zamówienie orientacyjny czas
realizacji podany jest w opisie, jednak z przyczyn od nas niezależnych może on się wydłużyć.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich UPS, DPD , DHL.
Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- Przelewem na rachunek bankowy. Numer rachunku zostaje przesłany wraz z potwierdzeniem dostępności towaru.
Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu płatności.
- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem.
Do zamówienia doliczane są koszty dostawy, niezależnie od ilości towaru i metody płatności wynoszą:
25 zł / brutto - Przesyłka Kurierska
Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży i dostarczany jest wraz z zamówieniem.
3. Gwarancja - reklamacje.
Wszystkie towary oferowane na stronie są nowe i są objęte gwarancją producenta lub sprzedawcy.
Szczegółowe warunki określa karta gwarancyjna dołączona do zamówienia będąca integralną częścią umowy zakupu.
Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.
W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.